Serwis bram z Piekar Śląskich (województwo Śląskie) oferuje naprawy i serwis 7 dni w tygodniu, czyli również w sobotę i niedzielę oraz w święta. Posiadamy niezbędne uprawnienia oraz wieloletnie doświadczenie zawodowe. Oferujemy gwarancję na wykonane usługi i zazwyczaj bezpłatny dojazd. Diagnoza wykonywana jest na miejscu u klienta. Za usługę możesz zwykle zapłacić kartą i gotówką, a duże firmy mogą zapłacić przelewem.
Brzeziny Śląskie
Brzozowice
Centrum
Dąbrówka Wielka
Kamień
Kozłowa Góra
Szarlej
Oczywiście, zapewniamy profesjonalną usługę. Nasi fachowcy posiadają odpowiednie uprawnienia.
Cykliczne kontrole wydłużają żywotność bram i pozwalają uniknąć kosztownego serwisu. Powinno się je przeprowadzać przynajmniej raz w roku.
Wizytę można umówić wypełniając formularz online lub telefonicznie.
Tradycyjnie gotówką lub kartą, ponieważ większość naszych fachowców ma przy sobie terminal. O możliwościach płatności u danego fachowca zostaniesz poinformowany po zarezerwowaniu usługi.
Serwis bram jest objęty gwarancją. Szczegółowe informacje na temat gwarancji znajdziesz w naszym regulaminie.
Serwis bram posiada cennik zależny od specjalizacji, miasta, charakteru problemu i koniecznych części. Wybierz termin wizyty lub zamów kontakt z fachowcem za pomocą formularza rezerwacji.
Nazwa usługi | Cena od |
---|
Serwis bram i furtek | 349 zł / do 90 minut |
Koszt wizyty serwisanta to zawsze 349 zł dla każdej usługi trwającej do 90 minut (jeśli naprawa nie jest możliwa przy pierwszej wizycie, koszt diagnozy do 219zł). Nie wykonujemy nowych montaży, tylko serwis (z wyłączeniem spawania).
Dojazd: Do cen mogą zostać doliczone dopłaty za dojazd do wybranych adresów. Jeśli dla Twojego adresu obowiązuje dopłata za dojazd, poinformujemy Cię o tym w momencie zamawiania usługi.
Uszkodzenie silnika zostało zdiagnozowane. Rekomendowana jest wymiana.
Przeprowadzono serwis spłuczki podtynkowej marki Liv Schwab. Główną przyczyną przeciekania wody do misy WC było nieprawidłowe ustawienie wysokości zaworu spustowego oraz problem z działaniem przycisków spłuczki. Po regulacji i wykonaniu wymienionych czynności, spłuczka funkcjonuje teraz prawidłowo.
Przeprowadzono serwis baterii wodnej, która wykazywała wycieki. Stwierdzono, że przyczyną problemu były uszkodzone zawory. Po ich wymianie na nowe, bateria funkcjonuje prawidłowo i nie stwierdza się żadnych nieszczelności.
W ramach zlecenia dokonano wymiany uszczelki w wylewce kranu zlewozmywakowego oraz wymieniono zawór napełniający w toalecie kompaktowym.
Przeprowadzono regulację nowej pralki, która podczas użytkowania wykazywała nadmierne drgania. Usunięto zabezpieczenia transportowe i dokonano wypoziomowania urządzenia. Dodatkowo, zamontowano front zabudowy na pralce.
Po dokładnym sprawdzeniu i ocenie stanu gniazdek elektrycznych w mieszkaniu, stwierdzono konieczność korekty połączeń i montażu niektórych z nich. Wykryto uszkodzenie jednego gniazda oraz brak uziemienia w części z nich, co wymaga wymiany. Ujawniono również problem z ciągłością przewodu ochronnego PE w jednym z pomieszczeń, co wymaga diagnozy przerwy obwodu.
Dokonano czyszczenia filtra, który był zapchany i uniemożliwiał odpływ wody. Po wykonanych czynnościach przeprowadzono testy funkcjonalne, które potwierdziły prawidłowe działanie urządzenia. Błąd F02 został usunięty.
Przyczyną problemu była obecność wody w podstawie urządzenia. Po dokładnym osuszeniu, zmywarka została przywrócona do prawidłowego funkcjonowania.
Po przeprowadzeniu diagnostyki stwierdzono uszkodzenie termostatu bezpieczeństwa w piecu konwekcyjnym LAINOX CVE061S.
Po demontażu toalety przeprowadzono szczegółową inspekcję, która nie wykazała żadnych przecieków ani uszkodzeń instalacji kanalizacyjnej.