Ogólnopolska sieć serwisowa usterka.pl oferuje wsparcie dla firm korzystających z profesjonalnych, przemysłowych i gastronomicznych urządzeń w ramach swoich działalności. Jako jedyna firma na rynku oferujemy szybkie zamawianie wizyt on-line przez całą dobę, również w niedziele i święta. Za usługi płacisz dowolnie - przelewem, kartą lub gotówką, a na usługi otrzymasz fakturę VAT i gwarancję.
Sprawdzony i dopracowany system współpracy
W każdej chwili, gdy tylko nas potrzebujesz, możesz zamówić wizytę z telefonu cz komputera - w dwie minuty.
Jako jedyna firma na rynku oferujemy zautomatyzowany wybór terminów. Błyskawicznie zjawimy się w Twoim lokalu.
Gdy inne firmy mają jeszcze zamknięte biuro, nasi serwisanci są gotowi do wyjazdu, by pomóc Twojej firmie.
Stworzyliśmy platformę, która oferuje nowy wymiar wygody w zakresie obsługi technicznej dla dowolnych podmiotów.
Znamy potrzeby naszych partnerów. To sprawia, że wszystkie realizacje przebiegają zgodnie z oczekiwaniami klientów.
Bieżący serwis i konserwacja takich marek jak Hendi, Grafen, IPSO, Lavamac, Electrolux, Primus, Grandipianti, Horeca, Stalgast, Unimac, Girbau czy Liebherr.
Wspieramy wszystkie stolice miast, a także dojeżdżamy do mniejszych miejscowości w ramach stałej współpracy.
Nasze terminy synchronizują się automatycznie z bieżącą sytuacją w terenie - możesz zamówić fachowca tu i teraz, nawet za 30 minut.
Posiadamy uprawnienia SEP G1, G2, G3, f-gazy, certyfikację UDT i wybrane autoryzacje.
Bezpieczeństwo związane z gwarancją ceny to jedna z najważniejszych korzyści, jakie zaznaczają nasi klienci. Tak – u nas zawsze wiesz, ile zapłacisz za usługę.
Gotówką, kartą lub przelewem do 30 dni od momentu wykonania usługi. Zapłacimy za potrzebny materiał, a Ty rozlicz się w wygodnym dla siebie czasie.
Sprawdzony i dopracowany system współpracy
Gdy już przekonasz się o jakości naszych usług w próbnych wizytach, możesz otrzymać dostęp do rozszerzonego konta ze zdjęciami i podsumowaniem z wizyt.
Po każdej wizycie generujemy dla Ciebie protokół zawierający wszystkie informacje oraz dołączamy fakturę za wykonaną usługę.
Zajmujemy się lokalizacją, zamówieniem, opłaceniem i transportem części niezbędnych do naprawy Twojego urządzenia.
Mamy ponad 100 000 klientów w Polsce. W tym dziesiątki tysięcy konsumentów, tysiące instytucji takich jak ambasady, komendy główne, szkoły, uczelnie, urzędy; mnóstwo dużych i małych firm.
Zadowolonych klientów
Fachowców
Wykonanych zleceń
Notujemy świetne opinie i kontrolujemy przebieg każdej z wizyt, dzięki czemu utrzymujemy najwyższą jakość usług. Po każdym spotkaniu prosimy klientów o ocenę naszej pracy.
W ramach systemu partnerskiego umożliwiamy tworzenie odrębnych danych do faktur dla każdego lokalu mimo centralnego zarządzania, archiwum zleceń, dedykowanego opiekuna i niższe ceny.
Jak do nas dołączyć? Napisz: partner@usterka.pl, podaj swoje potrzeby i nawiąż współpracę.
Skontaktuj się z nami bądź skorzystaj z systemu rezerwacyjnego
Umów się na demo systemu Zamów próbną wizytę