gazeta ubezpieczeniowa

We wtorek 19.07.2022r. odbył się jeden z ważniejszych eventów on-line w branży ubezpieczeniowej, na którym pierwszy raz w historii zagościła Usterka. Głównym tematem spotkania z prelegentami były trendy w ubezpieczeniach domów i mieszkań, a lider naszego zespołu – p. Mateusz Idziński – odpowiadał na pytanie „Czy na rynku assistance jest miejsce na innowacje?”

Jak wygląda rynek Home Assistance?

Przygotowując się do wydarzenia dogłębnie sprawdziliśmy, jakie są prawdziwe mankamenty rynku assistance. Jak się okazuje, głównym problemem jest naturalnie ścieżka klienta. Zgłaszająca szkodę osoba jest zmuszona wykonywać serię telefonów do zakładu, a następnie do fachowca. Średni czas spędzony na infolinii największych zakładów ubezpieczeniowych to półtorej minuty… na samym oczekiwaniu na rozmówcę.

Home Assistance – Co można zmienić?

Kwestie poruszane przez nasz delegację dotyczą przede wszystkim głównych zalet naszego systemu, najciekawszych rozwiązań technologicznych, z których korzystamy oraz planów na współpracę z partnerami z zakresu ubezpieczeń.

Jeśli chcesz zapoznać się z omawianą prezentacją, możesz ją obejrzeć poniżej:

 

Potrzebujesz fachowca? Zobacz: Serwis AGD