Sprawdzony Serwis bram z Sosnowca
Czy Twoja zepsuta brama wjazdowa nie pozwala Ci normalnie funkcjonować? Doskonale wiemy, co to znaczy – rozwiązujemy takie problemy każdego dnia naprawiając setki najróżniejszych usterek w każdym miesiącu. Jeśli potrzebujesz naszej pomocy, skontaktuj się z serwisem bram wjazdowych Sosnowiec. Przyjedziemy prosto do Twojego domu i usuniemy usterkę, byś mógł cieszyć się swoją sprawnie działającą bramą. Profesjonalne usługi świadczymy na tym rynku od lat, wiemy więc, co robić, by bramy działały jak nowe.
Nie możesz wydostać się z domu, bo zepsuła ci się brama garażowa lub wjazdowa? Ta fatalna sytuacja i usterka, którą trzeba jak najszybciej naprawić, abyś mógł spokojnie wyjechać i zająć się własnymi sprawami. Do usunięcie awarii wezwij fachowców z serwisu bram Sosnowiec. Ich usługi to nie tylko profesjonalnie wykonana naprawa, ale również zabezpieczenie i konserwacja bramy. Dodatkowo gwarantują oni stały cennik bez żadnych dodatkowych opłat. Usterka zniknie zanim się obejrzysz – tak działają nasi fachowcy!
Cieśle
Dańdówka
Dębowa Góra
Jęzor
Kazimierz Górniczy
Klimontów
Maczki
Milowice
Modrzejów
Niwka
Walcownia
Ostra Górka
Ostrowy Górnicze
Pogoń
Porąbka
Radocha
Rudna
Sielec
Stary Sosnowiec
Środula
Śródmieście
Zagórze
Oczywiście, zapewniamy profesjonalną usługę. Nasi fachowcy posiadają odpowiednie uprawnienia.
Cykliczne kontrole wydłużają żywotność bram i pozwalają uniknąć kosztownego serwisu. Powinno się je przeprowadzać przynajmniej raz w roku.
Wizytę można umówić wypełniając formularz online lub telefonicznie.
Tradycyjnie gotówką lub kartą, ponieważ większość naszych fachowców ma przy sobie terminal. O możliwościach płatności u danego fachowca zostaniesz poinformowany po zarezerwowaniu usługi.
Serwis bram jest objęty gwarancją. Szczegółowe informacje na temat gwarancji znajdziesz w naszym regulaminie.
Serwis bram posiada cennik zależny od specjalizacji, miasta, charakteru problemu i koniecznych części. Wybierz termin wizyty lub zamów kontakt z fachowcem za pomocą formularza rezerwacji.
Nazwa usługi | Cena od |
---|
Serwis bram i furtek | 349 zł / do 90 minut |
Koszt wizyty serwisanta to zawsze 349 zł dla każdej usługi trwającej do 90 minut (jeśli naprawa nie jest możliwa przy pierwszej wizycie, koszt diagnozy do 219zł). Nie wykonujemy nowych montaży, tylko serwis (z wyłączeniem spawania).
Dojazd: Do cen mogą zostać doliczone dopłaty za dojazd do wybranych adresów. Jeśli dla Twojego adresu obowiązuje dopłata za dojazd, poinformujemy Cię o tym w momencie zamawiania usługi.
Podczas wizyty stwierdzono podejrzenie uszkodzenia przewodu w drzwiach lodówki Samsung, co powodowało nieustanne pikanie czujnika zamknięcia. Na chwilę obecną alarm nie występuje.
Zdiagnozowano problem z zatrzymaniem się zmywarki Bosch wyświetlającym błąd E15 i automatycznym wypompowywaniem wody. Po obniżeniu poziomu wody, urządzenie zostało ponownie uruchomione bez wykazywania błędu. Stwierdzono obecność niewielkiej ilości wody na dnie zmywarki, którą usunięto. Testy nie wykazały dalszych wycieków, a przyczyną awarii okazał się kawałek plastiku blokujący pompę odpływową. Zauważono również nieregularności w funkcjonowaniu zaworu płaszcza wodnego, które jednak nie powtórzyły się przy kolejnych próbach.
Po dokładnym sprawdzeniu, stwierdzono zablokowaną pompę odpływową. Po jej oczyszczeniu zmywarka ponownie prawidłowo odpompowuje wodę.
Uszkodzenie piekarnika marki Beko wynikało z nieprawidłowego podłączenia do sieci elektrycznej. Kabel neutralny oraz fazowy zostały błędnie zamienione, co spowodowało zasilanie urządzenia napięciem międzyfazowym o wartości 422V. Taka sytuacja doprowadziła do stopniowej destrukcji piekarnika.
W ramach zlecenia wykonano demontaż starej zmywarki oraz instalację nowego urządzenia pod zabudowę zakupionego w IKEA. Dodatkowo, dokonano wymiany węża w pralce, po czym sprawdzono szczelność instalacji. Wszystkie prace zostały przeprowadzone bez wystąpienia wycieków.
Dokonano wymiany bojlera o pojemności 50 litrów
Zdemontowano cztery kinkiety i lampę sufitową, a następnie zamontowano w ich miejsce nowe cztery kinkiety oraz lampę sufitową z wiatrakiem. Dodatkowo, sprawdzono i naprawiono dwa inne kinkiety, w których tylko po jednym z dwóch reflektorów działało poprawnie.
Wymieniono uszkodzony bezpiecznik w piekarniku z funkcją mikrofalówki marki Samsung, który przestał działać podczas użytkowania.
Zlecenie dotyczyło problemu z wolno napełniającą się spłuczką podtynkową marki Grohe. Po demontażu stwierdzono silne zakamienienie zaworu napełniającego oraz pęknięcie membrany odcinającej. Zawór napełniający został wymieniony, co skutkowało poprawą czasu napełniania zbiornika do 1 minuty.
Przeprowadzono serwis spłuczki podtynkowej firmy Grohe. Problemem okazał się uszkodzony zawór napełniający, który wymieniłem na nowy. Dzięki temu usterka została usunięta, a woda przestaje przelewać się do toalety.