usterka.pl - elektryk, hydraulik, naprawa pralek i naprawa zmywarek

dodatkowa praca dla fachowców

Pracuj wtedy, gdy chcesz. Rewolucyjny model pracy.
Dla elektryków, hydraulików, gazowników i serwisantów AGD.
https://usterka.pl/wp-content/uploads/2020/05/Czym-różnimy-się-od-innych-firm.jpg
https://usterka.pl/wp-content/uploads/2020/05/Kopia-Co-finansuje-usterka.pl_.jpg
https://usterka.pl/wp-content/uploads/2020/05/Kopia-Czym-różnimy-się-od-innych-firm_.png

Dorywczo możesz zarobić nawet kilka tysięcy miesięcznie. Rekompensujemy Twój samochód kilometrówką. Nigdy nie musisz nic ustalać z klientem, po prostu jedziesz na miejsce. Zarabiasz średnio 40-50 zł na godzinę. Za każdy wyjazd na zakupy otrzymujesz dodatkowe 30 zł. Wpisujemy zlecenia w godzinach i dniach, które wskazałeś. Nawet 8 zleceń dziennie. Wynagrodzenie otrzymujesz od razu. Czas pracy możesz zmieniać z dnia na dzień.

HYDRAULICY
Jeśli lutujesz/zgrzewasz/zaciskasz oraz masz doświadczenie w białym montażu armatury. Zaawansowany sprzęt możesz uzyskać od nas.
ELEKTRYCY
Jeżeli posiadasz uprawnienia SEP i przynajmniej roczne doświadczenie zawodowe (np. budowa rozdzielni). Twoim zadaniem będą awarie elektryczne.
SERWISANT URZĄDZEŃ
Jeśli serwisowałeś już duży sprzęt AGD lub jesteś doświadczonym diagnostą/elektronikiem. Możemy doszkolić Cię w zakresie sprzętów domowych.
ZŁOTA RĄCZKA
Montaż karniszy, szafek i inne drobne prace techniczne. Tylko jako dodatek do którejś z pozostałych specjalizacji (elektryk, hydraulik, serwis AGD).
https://usterka.pl/wp-content/uploads/2020/06/Kopia-Kopia-Bez-tytułu.png
CHŁODNICTWO
Serwis lodówek, zamrażarek i innych urządzeń chłodniczych, a także klimatyzacji.
BRAMY I ROLETY
Serwisanci bram i rolet automatycznych, a także automatyki domowej i przemysłowej.
DRZWI I OKNA
Serwisanci drzwi i okien, a także ślusarze (wymiana zamków itd.).
ALARMY I MONITORING
Tworzenie i serwis instalacji alarmowych, monitoringu, a także domofonów.

Praca polega na krótkich wizytach u naszych klientów. Głównie prostych montażach oraz usuwaniu usterek. Wyjazdy do klientów odbywają się zgodnie z ustalonym przez Ciebie czasem pracy, jeden po drugim. Możesz mieć od 2, do 10 wizyt dziennie (lub w wybrane dni), zależnie od Twoich umiejętności i dyspozycyjności. Każdego dnia możesz pracować inaczej. Odwiedzasz tylko i wyłącznie klientów z Twojego miasta. Średni czas wizyty to 60 minut.

Koniec ze stratami. Wiemy, jak wygląda praca fachowca od podszewki. Gdy pracujesz sam, tracisz czas na obsłudze klienta. Tracisz zlecenia gdy nie możesz odebrać telefonu i tracisz czas, gdy klient odwoła Ci zlecenie. Musisz dbać o ciągłość zleceń. Masz przestoje, luki i konsekwencje zbyt optymistycznych wycen. U nas nie ma takich problemów. Pracujesz = zarabiasz. Pracujesz szybko = zarabiasz więcej. Obsługą i pozyskaniem klientów zajmujemy się my.

Pogotowie elektryczne

Jedna specjalizacja

W której czujesz się naprawdę mocny

Aby z nami pracować, musisz biegle operować przynajmniej jedną z wielu specjalizacji: elektryce, hydraulice lub serwisie dużego AGD, serwisie bram i rolet, serwisie pieców gazowych czy serwisie systemów alarmowych. Biegle, to znaczy, że jesteś praktykiem o szerokim doświadczeniu i posiadasz przynajmniej rok doświadczenia zawodowego.

Jako hydraulik powinieneś mieć duże umiejętności w: zaciskanie rur PEX/TeCe, zgrzewanie rur, lutowanie rur miedzianych, ewentualnie gwintowanie rur. Ponadto biały montaż: WC, umywalki, kabiny prysznicowe (opcjonalnie). Wymiana zaworów, liczników, syfonów. Wymiana baterii wodnych lub ich naprawa (wymiana uszczelki, głowicy).

Jako elektryk powinieneś mieć uprawnienia SEP E i/lub D oraz duże doświadczenie w: diagnoza i poszukiwanie miejsca awarii / zaniku napięcia, zwarcia. Budowa rozdzielni mieszkaniowej (12-36 modułów), podłączanie płyty grzewczej (3-fazy), obsługa multimetru i jego funkcji, np. pomiar rezystancji. Znajomość instalacji aluminiowych i miedzianych.

Jako serwisant AGD powinieneś mieć doświadczenie w serwisie pralek i/lub zmywarek domowych. Jeśli Twoje kompetencje wykraczają dalej, np. serwis lodówek, serwis piekarników, naprawa płyt grzewczych lub urządzenia gastronomiczne, to dodatkowy atut.

Powyższe specjalizacje to przykłady. Zgłoś się do nas, a ocenimy szansę współpracy.

Wystarczająco czasu

Minimum kilkanaście godzin tygodniowo.

Aby z nami pracować, nie musisz rezygnować z obecnej pracy. Współpraca z nami jest stworzona do tego, by pozwolić Ci godzić aktualne miejsce zatrudnienia z dodatkowymi zleceniami i maksymalnie wykorzystać potencjał wolnego czasu. Wymagamy minimum kilkunastu godzin tygodniowo na nasze zlecenia, czyli w praktyce minimum 2 dni lub kilka popołudni w tygodniu. Godziny pracy możesz dostosowywać z dnia na dzień, samodzielnie decydując czy chcesz pracować popołudniami, co drugi dzień lub tylko w wybrane dni. Możesz również pracować w naszej firmie w pełnym wymiarze czasu.

Hydraulik
Wymiana zamków

Warianty zatrudnienia

Które możemy Ci zaoferować
  • Praca dorywcza. Jest to idealna forma dla osób, które mają swoje miejsce pracy, lubią je i niekoniecznie (przynajmniej nie teraz) chcą z niego rezygnować. Jeśli jesteś elektrykiem, hydraulikiem, automatykiem lub inną osobą techniczną, pracuj dla nas w dniach i godzinach wolnych od pracy.
  • Prowadzisz działalność. Jeśli możesz świadczyć usługi pod naszą marką i chciałbyś rozliczać się z nami w oparciu o fakturę (VAT lub bez VAT), taka współpraca też jest możliwa. Praca odbywa się na podstawie ustalonego grafika. Klientów fakturuje usterka.pl. Wymagamy zaplecza technicznego i brak jakichkolwiek negatywnych wzmianek / opinii w sieci. Możemy Tobie zagwarantować stabilną działalność bez względu na okres w roku.
  • Posiadasz status studenta. Nie raz i nie dwa mieliśmy okazję się przekonać, że mnóstwo talentów realizuje swoje ambicje edukacyjne, mogąc jednocześnie spełniać się praktycznie w naszej firmie. W tym wariancie musisz mieć poniżej 26 lat.
  • Nie posiadasz żadnego zatrudnienia. W tym przypadku w okresie próbnym możemy oprzeć współpracę o Umowę Zlecenie, lecz w krótkim czasie będziesz musiał założyć działalność gospodarczą. Opcjonalnie obniżenie stawek przy Umowie Zlecenie.

Popularne pytania

Rozwiej swoje wątpliwości
1
Czy muszę posiadać samochód?

Tak. Wystarczy dowolny samochód osobowy z odrobiną miejsca w bagażniku. Użycie swojego samochodu rekompensowane jest dodatkowym wynagrodzeniem za przejechane kilometry.

2
Czy muszę posiadać swoje narzędzia?

Tak, ponieważ bez własnych narzędzi nie będziesz mógł rozpocząć okresu testowego u nas. W przypadku elektryka są to między innymi wkrętaki, multimetr, podstawowe materiały eksploatacyjne (wyłączniki, wkładki topikowe), wiertarka, ewentualnie 4-5 stopniowa drabinka. W przypadku hydraulika są to płaskie i nasadowe klucze hydrauliczne, klucz nastawny, opcjonalnie bardziej zaawansowane narzędzia takie jak lutownica, zgrzewarka czy zaciskarka. Jeśli zaplecze będzie wymagało uzupełnienia lub podniesienia poziomu sprzętu, doposażenie możliwe jest po okresie próbnym (tresery przewodów, mierniki, zaciskarki, zgrzewarki, lutownice, otwornice, bruzdownice i inny, najczęściej elektryczny osprzęt). Serwisantów AGD wyposaża firma.

3
Jakie prace będę wykonywał?

Głównie serwisowe, czyste (bez prac budowlanych). Hydraulicy naprawiają armaturę sanitarną, wymieniają spłuczki, baterie lub je naprawiają (wymiana uszczelek, głowicy). Ponadto wykonujemy biały montaż, wymieniamy ogrzewacze przepływowe. Nie zajmujemy się udrażnianiem kanalizacji. Naprawiamy wycieki w instalacji wodnej i C.O.

Elektrycy najczęściej przywracają napięcie w instalacji, usuwają zwarcia, montują punkty oświetlenia, płyty grzewcze. Wymieniają stare rozdzielnie elektryczne na nowe. Złote rączki montują karnisze, wieszają obrazy, składają małe meble. Dokonują drobnych napraw, lecz nadal bez brudnych prac budowlanych.

Serwisanci naprawiają pralki, zmywarki, płyty grzewcze, piekarniki. Jeśli specjalizacja na to pozwala, również lodówki i urządzenia profesjonalne lub gastronomiczne.

4
W jaki sposób otrzymuję zlecenia?

Wszystko odbywa się w obrębie naszego systemu. Po podpisaniu koniecznych umów, otrzymujesz dostęp do swojego konta, w którym posiadasz wszystkie niezbędne informacje o nadchodzących zleceniach. Adres, kontakt do klienta, opis zlecenia. Pozostaje Ci tylko pilnować ustalonego grafiku i po kolei realizować zlecenia. Po zakończonej wizycie nie wypełniasz żadnych dokumentów, wszystko odbywa się wewnątrz naszego wygodnego systemu, który możesz obsługiwać na telefonie i komputerze.

5
Czy mogę zmieniać godziny pracy?

Tak! To najlepsze, co charakteryzuje pracę z nami. Sam panujesz nad swoim grafikiem i możesz go zmieniać każdego dnia, o każdej godzinie. Na ten sam lub inny dzień. Równie dobrze możesz ustawić czas pracy na najbliższe 2 tygodnie. Zmieniły się plany i jednak masz dziś czas na dodatkowe zlecenia? Super, wykorzystamy to. Jeśli natomiast zmiany są w drugą stronę – nie będziesz mógł dziś wyjechać na zlecenia, też możesz wprowadzić zmianę w grafiku lub wyciąć tylko poszczególne godziny z dnia pracy. Ważne, by nie kolidowało to z ustalonymi już zleceniami, ponieważ każde zlecenie umówione jest na konkretną godzinę.

6
Jak wygląda forma zatrudnienia?

Podpisujemy umowę zlecenie lub umowę B2B (dla osób z działalnością, w oparciu o fakturę). Jeśli nie posiadasz żadnego zatrudnienia, po okresie próbnym (opartym o Umowę Zlecenie) może być konieczne założenie Działalności Gospodarczej. Wszystko wspólnie ustalimy.

7
Ile na tym zarobię?

W praktyce, 30-50 zł netto za godzinę. Netto, czyli na rękę. Podatki i składki od wiążącej nas umowy również odprowadzamy my. Dokładny zarobek zależy od kilku czynników. Po pierwsze, od tempa zleceń. Tempo zleceń zależne jest zarówno od pracownika (szybkość lokalizacji usterek, naprawy) jak i od ilości zleceń danego dnia (a więc ile tych zleceń pracownik otrzyma). Ponadto wynagrodzenie zależy od opcji dodatkowych takich jak wyjazd na zakupy dla klienta, ilość kilometrów dojazdu czy wyjazd poza granice miasta. Średnią jest około 40 zł netto, czyli 10 przepracowanych godzin zazwyczaj daje około 400 zł netto zarobku, ale tak jak jest możliwość zwiększania tych wyników, tak pracownicy rozpoczynający pracę, z mniejszym doświadczeniem mogą potrzebować więcej czasu na rozwiązanie problemów i tym samym zmniejszyć swoje wynagrodzenie. Wynagrodzenie dla niektórych usług rozliczane jest procentowo w wysokości 60-70% wartości usługi i dotyczy to modelu B2B. Rozliczamy się z pracownikami co 2 tygodnie.

8
Czy mogę zrezygnować ze zlecenia?

Tylko w wyjątkowych przypadkach i bardzo rzadko. Pracownicy nie wybierają zleceń, a są im one konkretnie przypisane na podstawie godzin pracy i posiadanych kompetencji oraz sprzętu. Jeśli mimo zadeklarowanego czasu pracy i kompetencji pracownik nie będzie w stanie wykonać zlecenia, szukamy przyczyny takiej sytuacji i rozwiązujemy ją na przyszłość. Jeśli jednak rezygnacja z wykonania zlecenia wynika z mało rzetelnie pilnowanego czasu pracy, jesteśmy zmuszeni zakończyć współpracę. To samo dotyczy częstych spóźnień czy niskiej jakości świadczonych usług bądź niskich ocen od klientów.

9
Ile zleceń mogę otrzymać?

Wszystko zależy od Twojego czasu pracy. Przy pracownikach pełno etatowych z minimum kilkumiesięcznym doświadczeniem w usługach serwisowych jakie świadczymy, najczęściej jest to średnio 8-10 zleceń dziennie. Jeśli natomiast czas pracy jest mniejszy (np. 3-4 godziny co drugi dzień), należy przyjąć około jedno zlecenie na 1,5 godziny. Im więcej godzin, tym średnia się poprawia, a to z uwagi na możliwość zagęszczania zleceń, która pojawia się przy długich czasach dostępności, powyżej 5-6 godzin (wg. lokalizacji lub dzięki szybszej realizacji niż planowana). Im więcej pracujesz, tym więcej zarabiasz. Nie tylko sumarycznie, ale i godzinowo.

10
Czy ta praca jest dla mnie?

To słuszne pytanie. Jesteśmy dynamicznym, sprawnym zespołem, który unika jakichkolwiek powiązań ze stereotypowym fachowcem. Jesteśmy kulturalni, prezentujemy nienaganny ubiór i cechujemy się wysokimi kompetencjami. Podczas pracy skupiamy się na wykonaniu zadania, a wszelkie konflikty staramy się rozwiązywać na korzyść klienta. Nie tolerujemy opryskliwych, wulgarnych kandydatów i osób nie podchodzących rzetelnie do swojej pracy. Jeśli jesteś uprzejmą, kulturalną osobą. Posiadasz odpowiednie doświadczenie, samochód i podstawowe narzędzia oraz oferujesz energiczną, profesjonalną postawę – zapraszamy do zespołu.

11
Z czego składa się moje wynagrodzenie?

Jest kilka składowych, które wpływają na Twoje finanse w naszej firmie. Po pierwsze, jest to ilość dostępnych godzin. Im większa, tym sumarycznie da wyższe wynagrodzenie, ponieważ te jest bezpośrednio związane z godzinami spędzonymi u klientów. Po drugie, usługi dodatkowe, takie jak wyjazd na zakupy czy wyjazd kilka kilometrów poza miasto. Po trzecie, przejechane kilometry między wizytami – w pełni rekompensujemy jazdę Twoim samochodem. Nad Twoją pracą cały czas czuwa odpowiedzialny koordynator, który maksymalizuje Twoje wyniki.

12
Jestem obcokrajowcem, czy to problem?

No problem / не проблема / żaden problem! Mamy bardzo dobre doświadczenia z pracownikami z Ukrainy, Białorusi i Rosji. Obok polskich kolegów otrzymują bardzo dobre opinie od naszych klientów. Dlatego jeśli tylko dobrze znasz język polski i spełniasz wymagania, napisz do nas.

13
Jak zacząć?

Skorzystaj z formularza aplikacyjnego i oczekuj na telefon od rekrutera. Nie ma innej drogi rekrutacji, niż za pomocą dostępnego formularza.

Czy wiesz, że jesteśmy jedyną firmą w Polsce, która udostępnia tyle nowoczesnych rozwiązań zarówno dla pracowników, jak i klientów? Własny system wsparcia pracy terenowej, automatyzacja grafika, samodzielne zarządzanie godzinami pracy z możliwością zmian z godziny na godzinę. Rezerwacja wizyt przez Internet, automatyczne odwoływanie wizyt. Nasz system sprawdza czas dojazdu do wybranych adresów i automatycznie układa Twój grafik. Pełna komunikacja SMS/E-mail z bieżącymi informacjami o spóźnieniach, dostawach i nadchodzących wizytach. Nasze przedsięwzięcie to coś, czego nie spotkasz nigdzie indziej.