Praca

Wyjątkowo elastyczna praca

Dorywcza lub stała - od zaraz
Dla elektryków, hydraulików i serwisantów AGD
WROCŁAW / KRAKÓW / WARSZAWA
HYDRAULICY
Jeśli lutujesz/zgrzewasz/zaciskasz oraz masz doświadczenie w białym montażu armatury.
ELEKTRYCY
Jeżeli posiadasz uprawnienia SEP i przynajmniej roczne doświadczenie zawodowe (np. budowa rozdzielni).
SERWISANT URZĄDZEŃ
Jeśli serwisowałeś już duży sprzęt AGD lub jesteś doświadczonym diagnostą/elektronikiem.
ZŁOTA RĄCZKA
Montaż karniszy, szafek i inne drobne prace techniczne. Tylko jako dodatek do elektryka lub hydraulika.

Praca polega na krótkich wizytach u naszych klientów. Głównie prostych montażach oraz usuwaniu usterek. Wyjazdy do klientów odbywają się zgodnie z ustalonym przez Ciebie czasem pracy, jeden po drugim. Możesz mieć od 2, do 10 wizyt dziennie (lub w wybrane dni), zależnie od Twoich umiejętności i dyspozycyjności. Każdego dnia możesz pracować inaczej. Odwiedzasz tylko i wyłącznie klientów z Twojego miasta. Średni czas wizyty to 60 minut.

Pogotowie elektryczne

Jedna specjalizacja

W której czujesz się naprawdę mocny

Aby z nami pracować, musisz biegle operować jedną z trzech specjalizacji: elektryce, hydraulice lub serwisie dużego AGD. Biegle, to znaczy, że jest to Twoje codzienne zajęcie (aktualnie wykonywane w dotychczasowej pracy lub poza nią) i o szerokim doświadczeniu.

Jako hydraulik powinieneś mieć duże umiejętności w: zaciskanie rur PEX/TeCe, zgrzewanie rur, lutowanie rur miedzianych, ewentualnie gwintowanie rur. Ponadto biały montaż: WC, umywalki, kabiny prysznicowe (opcjonalnie). Wymiana zaworów, liczników, syfonów. Wymiana baterii wodnych lub ich naprawa (wymiana uszczelki, głowicy).

Jako elektryk powinieneś mieć uprawnienia SEP E i/lub D oraz duże doświadczenie w: diagnoza i poszukiwanie miejsca awarii / zaniku napięcia, zwarcia. Budowa rozdzielni mieszkaniowej (12-36 modułów), podłączanie płyty grzewczej (3-fazy), obsługa multimetru i jego funkcji, np. pomiar rezystancji. Znajomość instalacji aluminiowych i miedzianych.

Jako serwisant AGD powinieneś mieć doświadczenie w serwisie pralek i/lub zmywarek domowych. Jeśli Twoje kompetencje wykraczają dalej, np. serwis lodówek, serwis piekarników, naprawa płyt grzewczych lub urządzenia gastronomiczne, to dodatkowy atut.

Wystarczająco czasu

Minimum kilkanaście godzin tygodniowo.

Aby z nami pracować, nie musisz rezygnować z obecnej pracy. Współpraca z nami jest stworzona do tego, by pozwolić Ci godzić aktualne miejsce zatrudnienia z dodatkowymi zleceniami i maksymalnie wykorzystać potencjał wolnego czasu. Wymagamy minimum kilkunastu godzin tygodniowo na nasze zlecenia, czyli w praktyce minimum 2 dni lub kilka popołudni w tygodniu. Godziny pracy możesz dostosowywać z dnia na dzień, samodzielnie decydując czy chcesz pracować popołudniami, co drugi dzień lub tylko w wybrane dni. Możesz również pracować w naszej firmie w pełnym wymiarze czasu.

Hydraulik
Wymiana zamków

Warianty zatrudnienia

Które możemy Ci zaoferować
  • Praca dorywcza. Jest to idealna forma dla osób, które mają swoje miejsce pracy, lubią je i niekoniecznie (przynajmniej nie teraz) chcą z niego rezygnować. Jeśli jesteś elektrykiem, hydraulikiem, automatykiem lub inną osobą techniczną, w dniach i godzinach wolnych od pracy (w systemach kilku zmianowych itd.) możesz realizować nasze zlecenia.
  • Prowadzisz działalność. Jeśli nie jest ona konkurencyjna wobec naszych usług lub możesz zrezygnować z innych zleceń i chciałbyś rozliczać się z nami w oparciu o fakturę (VAT lub bez VAT), taka współpraca też jest możliwa. Wymagamy wyłączności w zakresie naszych usług i brak jakichkolwiek negatywnych wzmianek / opinii w sieci.
  • Posiadasz status studenta. Nie raz i nie dwa mieliśmy okazję się przekonać, że mnóstwo talentów realizuje swoje ambicje edukacyjne, mogąc jednocześnie spełniać się praktycznie w naszej firmie. W tym wariancie musisz mieć poniżej 26 lat.
  • Nie posiadasz żadnego zatrudnienia. W tym wariancie możemy zaoferować Ci zatrudnienie na umowę zlecenie lub możemy pomóc założyć działalność, żebyś mógł wystawiać nam fakturę za przepracowany miesiąc. Zatrudnienie w formie pełnej dyspozycyjności nadal pozwala zachować pełną elastyczność dni i godzin pracy.

Popularne pytania

Rozwiej swoje wątpliwości
1
Czy muszę posiadać samochód?

Tak. Wystarczy dowolny samochód osobowy z odrobiną miejsca w bagażniku. Użycie swojego samochodu rekompensowane jest dodatkowym wynagrodzeniem za przejechane kilometry.

2
Czy muszę posiadać swoje narzędzia?

Tak, ponieważ bez własnych narzędzi nie będziesz mógł rozpocząć okresu testowego u nas. W przypadku elektryka są to między innymi wkrętaki, multimetr, podstawowe materiały eksploatacyjne (wyłączniki, wkładki topikowe), wiertarka, ewentualnie 4-5 stopniowa drabinka. W przypadku hydraulika są to płaskie i nasadowe klucze hydrauliczne, klucz nastawny, opcjonalnie bardziej zaawansowane narzędzia takie jak lutownica, zgrzewarka czy zaciskarka. Jeśli zaplecze będzie wymagało uzupełnienia lub podniesienia poziomu sprzętu, doposażenie możliwe jest po okresie próbnym (tresery przewodów, mierniki, zaciskarki, zgrzewarki, lutownice, otwornice, bruzdownice i inny, najczęściej elektryczny osprzęt).

3
Jakie prace będę wykonywał?

Głównie serwisowe, czyste (bez prac budowlanych). Hydraulicy naprawiają armaturę sanitarną, wymieniają spłuczki, baterie lub je naprawiają (wymiana uszczelek, głowicy). Ponadto wykonujemy biały montaż, wymieniamy ogrzewacze przepływowe. Nie zajmujemy się udrażnianiem kanalizacji. Naprawiamy wycieki w instalacji wodnej i C.O.

Elektrycy najczęściej przywracają napięcie w instalacji, usuwają zwarcia, montują punkty oświetlenia, płyty grzewcze. Wymieniają stare rozdzielnie elektryczne na nowe. Złote rączki montują karnisze, wieszają obrazy, składają małe meble. Dokonują drobnych napraw, lecz nadal bez brudnych prac budowlanych.

Serwisanci naprawiają pralki, zmywarki, płyty grzewcze, piekarniki. Jeśli specjalizacja na to pozwala, również lodówki i urządzenia profesjonalne lub gastronomiczne.

4
W jaki sposób otrzymuję zlecenia?

Wszystko odbywa się w obrębie naszego systemu. Po podpisaniu koniecznych umów, otrzymujesz dostęp do swojego konta, w którym posiadasz wszystkie niezbędne informacje o nadchodzących zleceniach. Adres, kontakt do klienta, opis zlecenia. Pozostaje Ci tylko pilnować ustalonego grafiku i po kolei realizować zlecenia. Po zakończonej wizycie nie wypełniasz żadnych dokumentów, wszystko odbywa się wewnątrz naszego wygodnego systemu, który możesz obsługiwać na telefonie i komputerze.

5
Czy mogę zmieniać godziny pracy?

Tak! To najlepsze, co charakteryzuje pracę z nami. Sam panujesz nad swoim grafikiem i możesz go zmieniać każdego dnia, o każdej godzinie. Na ten sam lub inny dzień. Równie dobrze możesz ustawić czas pracy na najbliższe 2 tygodnie. Zmieniły się plany i jednak masz dziś czas na dodatkowe zlecenia? Super, wykorzystamy to. Jeśli natomiast zmiany są w drugą stronę – nie będziesz mógł dziś wyjechać na zlecenia, też możesz wprowadzić zmianę w grafiku lub wyciąć tylko poszczególne godziny z dnia pracy. Ważne, by nie kolidowało to z ustalonymi już zleceniami, ponieważ każde zlecenie umówione jest na konkretną godzinę.

6
Jak wygląda forma zatrudnienia?

Podpisujemy umowę zlecenie, umowę B2B (dla osób z działalnością, w oparciu o fakturę). Dla stałych pracowników, którzy przepracowali minimum pół roku w naszej firmie, możliwe jest również zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę.

7
Ile na tym zarobię?

W praktyce, 30-50 zł netto za godzinę. Netto, czyli na rękę. Podatki i składki od wiążącej nas umowy również odprowadzamy my. Dokładny zarobek zależy od kilku czynników. Po pierwsze, od tempa zleceń. Tempo zleceń zależne jest zarówno od pracownika (szybkość lokalizacji usterek, naprawy) jak i od ilości zleceń danego dnia (a więc ile tych zleceń pracownik otrzyma). Ponadto wynagrodzenie zależy od opcji dodatkowych takich jak wyjazd na zakupy dla klienta, ilość kilometrów dojazdu czy wyjazd poza granice miasta. Średnią jest około 40 zł netto, czyli 10 przepracowanych godzin zazwyczaj daje około 400 zł netto zarobku, ale tak jak jest możliwość zwiększania tych wyników, tak pracownicy rozpoczynający pracę, z mniejszym doświadczeniem mogą potrzebować więcej czasu na rozwiązanie problemów i tym samym zmniejszyć swoje wynagrodzenie. Rozliczamy się z pracownikami co 2 tygodnie.

8
Czy mogę zrezygnować ze zlecenia?

Tylko w wyjątkowych przypadkach i bardzo rzadko. Pracownicy nie wybierają zleceń, a są im one konkretnie przypisane na podstawie godzin pracy i posiadanych kompetencji oraz sprzętu. Jeśli mimo zadeklarowanego czasu pracy i kompetencji pracownik nie będzie w stanie wykonać zlecenia, szukamy przyczyny takiej sytuacji i rozwiązujemy ją na przyszłość. Jeśli jednak rezygnacja z wykonania zlecenia wynika z mało rzetelnie pilnowanego czasu pracy, jesteśmy zmuszeni zakończyć współpracę. To samo dotyczy częstych spóźnień czy niskiej jakości świadczonych usług bądź niskich ocen od klientów.

9
Ile zleceń mogę otrzymać?

Wszystko zależy od Twojego czasu pracy. Przy pracownikach pełno etatowych z minimum kilkumiesięcznym doświadczeniem w usługach serwisowych jakie świadczymy, najczęściej jest to średnio 8-10 zleceń dziennie. Jeśli natomiast czas pracy jest mniejszy (np. 3-4 godziny co drugi dzień), należy przyjąć około jedno zlecenie na 1,5 godziny. Im więcej godzin, tym średnia się poprawia, a to z uwagi na możliwość zagęszczania zleceń, która pojawia się przy długich czasach dostępności, powyżej 5-6 godzin (wg. lokalizacji lub dzięki szybszej realizacji niż planowana). Im więcej pracujesz, tym więcej zarabiasz. Nie tylko sumarycznie, ale i godzinowo.

10
Czy ta praca jest dla mnie?

To słuszne pytanie. Jesteśmy dynamicznym, sprawnym zespołem, który unika jakichkolwiek powiązań ze stereotypowym fachowcem. Jesteśmy kulturalni, prezentujemy nienaganny ubiór i cechujemy się wysokimi kompetencjami. Podczas pracy skupiamy się na wykonaniu zadania, a wszelkie konflikty staramy się rozwiązywać na korzyść klienta. Nie tolerujemy opryskliwych, wulgarnych kandydatów i osób nie podchodzących rzetelnie do swojej pracy. Jeśli jesteś uprzejmą, kulturalną osobą. Posiadasz odpowiednie doświadczenie, samochód i podstawowe narzędzia oraz oferujesz energiczną, profesjonalną postawę – zapraszamy do zespołu.

11
Z czego składa się moje wynagrodzenie?

Jest kilka składowych, które wpływają na Twoje finanse w naszej firmie. Po pierwsze, jest to ilość dostępnych godzin. Im większa, tym sumarycznie da wyższe wynagrodzenie, ponieważ te jest bezpośrednio związane z godzinami spędzonymi u klientów. Po drugie, usługi dodatkowe, takie jak wyjazd na zakupy czy wyjazd kilka kilometrów poza miasto. Po trzecie, przejechane kilometry między wizytami – w pełni rekompensujemy jazdę Twoim samochodem. Nad Twoją pracą cały czas czuwa odpowiedzialny koordynator, który maksymalizuje Twoje wyniki.

12
Jestem obcokrajowcem, czy to problem?

No problem / не проблема / żaden problem! Mamy bardzo dobre doświadczenia z pracownikami z Ukrainy, Białorusi i Rosji. Obok polskich kolegów otrzymują bardzo dobre opinie od naszych klientów. Dlatego jeśli tylko dobrze znasz język polski i spełniasz wymagania, napisz do nas.

13
Jak zacząć?

Napisz do nas na praca@box5440.temp.domains. Załącz swoje CV. Jeśli nie posiadasz CV, poświęć chwilę i rzetelnie opisz swoje doświadczenie, umiejętności i istotne wg. Ciebie informacje. Jeśli będziemy zainteresowani współpracą z Tobą, skontaktujemy się w ciągu kilku dni.

Umów błyskawiczną wizytę

Sprawdź, jak szybko możemy się spotkać

O nas

kontakt@usterka.pl
Stanisławowska 47, Wrocław
Wrocławska 67, Kraków
Aleja Waszyngtona 2B, Warszawa
Pozostałe oddziały: Poznań, Trójmiasto
NIP: 646-286-02-37

Kontakt telefoniczny

(pn-pt, 8:00-16:00; jeśli infolinia jest nieczynna, napisz do nas SMS lub e-mail, a oddzwonimy)