Centrum pomocy <

Kontakt telefoniczny zobaczysz po wybraniu terminu on-line

Na większość wątpliwości odpowiedź znajdziesz poniżej, a na dodatkowe pytania chętnie odpowiemy pod adresem kontakt@usterka.pl. Umów wizytę przez dostępny formularz - zajmie to dosłownie 2 minuty, w podsumowaniu zobaczysz numer kontaktowy wsparcia telefonicznego dla naszych klientów.

Masz pytania do fachowca? Podczas składania zamówienia system automatycznie odpowie na część z nich, a w razie wątpliwości poproś fachowca o dodatkowy kontakt przed wizytą - zadzwoni w wolnej chwili. Zapoznaj się też z odpowiedziami poniżej. Czytamy opis każdej wizyty przed przyjazdem, bez obaw.

Pomocne informacje

Przed wizytą
Czy wykonujecie taką usługę?
Wykonujemy większość usług elektrycznych, hydraulicznych, złotej rączki (montaże, drobne naprawy) oraz serwisu pralek, zmywarek, piekarników i płyt grzewczych. Naprawiamy lodówki i urządzenia chłodnicze. Serwisujemy komputery stacjonarne i laptopu. Najlepiej umów wizytę, a w razie potrzeby odwołamy zlecenie lub skontaktujemy się celem wyjaśnienia.
Czy mogę umówić się telefonicznie?
Kontakt telefoniczny dostępny jest w dziale "kontakt" i funkcjonuje w dni robocze, od godziny 08:00 do 16:00. Możliwy jest też kontakt e-mail: kontakt@usterka.pl
Czy na pewno przyjedziecie?
Tak. Umówione wizyty traktujemy bardzo poważnie i staramy się punktualnie przyjeżdżać do klientów. SMS potwierdzający jest gwarancją przyjazdu fachowca.
Czy dacie sobie radę?
Mamy za sobą ponad 50 tysięcy wizyt. Dbamy, aby do wyznaczonego zadania przyjechał doświadczony fachowiec. Nie każdy problem można rozwiązać od ręki, ale najczęściej nie wynika to z braku kompetencji pracownika, a konieczności np. zamówienia części lub akceptacji większego zakresu prac.
Skąd wiem, kto przyjedzie?
Staramy się podawać imię i specjalizację fachowca przed wizytą (w formularzu zamówienia). W przyszłości będziesz mógł kontynuować usługi z tym samym fachowcem.
Czy będzie można odwołać wizytę?
Tak, możesz odwołać wizytę do godziny przed spotkaniem za pomocą kodu, który wysłaliśmy w SMS potwierdzającym wizytę. Wizytę można odwołać pod adresem https://rezerwacja.usterka.pl/odwolaj podając wskazany kod.
Czy dajecie gwarancję na usługę?
Tak. Gwarancja na usługi dla których termin był wybrany przez stronę jest opisana jest w naszym regulaminie. W skrócie, większość wizyt posiada 3-miesięczną gwarancję na usługę. Gwarancja obejmuje to samo miejsce i zakres oraz koszt prac. Gwarancja na użyty materiał zależna jest od warunków producenta/sprzedawcy.
Ile to będzie kosztować?
W przypadku terminów wybranych na stronie, koszt usługi podany jest w procesie rezerwacji i taki cennik będzie stosował nasz pracownik.
Czy wystawiacie faktury?
Tak. Po wizycie faktura przyjdzie w formie odnośnika w wiadomości SMS oraz na wskazany adres e-mail (jeśli został podany). Dla firm udostępniamy zbiorczy panel z fakturami.
Czy przyjeżdżacie punktualnie?
Staramy się. Według statystyk, spóźnienia dotyczą mniej niż 10% wizyt. Spóźnienia najczęściej występują w godzinach szczytu komunikacyjnego (korki) oraz w sytuacji, gdy poprzedzająca wizyta się skomplikuje. Zawsze pozostajemy w bieżącej komunikacji z klientem i informujemy o spóźnieniach.
Jak mogę umówić wizytę?
Wizytę możesz umówić na naszej stronie https://rezerwacja.usterka.pl/umow.
W trakcie wizyty
Czy mogę zapłacić kartą?
Tak, większość naszych fachowców posiada przy sobie terminal (nie dotyczy wizyt umawianych telefonicznie). Sporadycznie terminal może być w trakcie serwisowania lub wymiany, dlatego po umówieniu wizyty zobaczysz aktualne formy płatności o konkretnego pracownika.
Czy mogę zapłacić przelewem?
Tak. W przypadku firm jest taka możliwość po uprzedniej akceptacji. W przypadku osób fizycznych opcja płatności przelewem jest niedostępna. Jeśli jesteś najemcą, a płatność ma wykonać właściciel lub rodzic – musi osobiście skontaktować się z nami telefonicznie i potwierdzić zobowiązanie do zapłaty przelewem.
Czy muszę kupić materiał?
Możesz, ale nie musisz. Nasz pracownik po zapoznaniu się z potrzebami może wyjechać na zakupy (79 zł dla wyjazdów do sklepów do 5 km). Za taki wyjazd pobierze ryczałtową opłatę (nie będzie liczył czasu, jeśli sklep jest w promieniu 5 km).
Jaki jest minimalny koszt usługi?
Rozpoczęta wizyta oznacza koszt rozpoczętej godziny w przypadku terminów wybranych przez stronę.
Czy płacę za czas zakupów?
Za wyjazd na zakupy płacisz jedną, ryczałtową cenę usługi zakupów (jeśli sklep mieści się w promieniu 5 km). Czas nie jest liczony, jeśli sklep jest do 5 km. Usługa dotyczy małych gabarytów, przy dużych gabarytach (bojlery, grzejniki, kabiny) fachowiec może doliczyć do usługi wyjazdu na zakupy dodatkową opłatę.
Czy mogę połączyć kilka usług?
Tak, oczywiście. Gwarantujemy, że możesz łączyć usługi tej samej specjalizacji. Często nasi fachowcy posiadają kilka specjalizacji. Pełen spis specjalizacji konkretnego fachowca zobaczysz po umówieniu wizyty. Jeśli z góry wiesz, że chcesz wezwać elektryka i hydraulika w jednej osobie, skorzystaj z usługi “elektryk+hydraulik+złota rączka”.
Czy mogę wydłużyć wizytę?
Zazwyczaj tak. Jeśli pracownik ma napięty grafik i musi jechać do kolejnych klientów, prawdopodobnie zaproponuje kontynuację kolejnego dnia, zamykając dany dzień na pełnej godzinie, aby suma kosztów pozostawała bez różnicy.
Po wizycie
Jaki jest okres gwarancji?
W skrócie, większość wizyt posiada 3-miesięczną gwarancję na usługę. Szczegóły znajdziesz w naszym regulaminie. Gwarancja obejmuje to samo miejsce i zakres oraz koszt prac. Gwarancja na użyty materiał zależna jest od warunków producenta/sprzedawcy. Gwarancja usterka.pl dotyczy tylko i wyłącznie terminów wybranych przez stronę.
Jak zgłosić reklamację?
Jeśli wybierałeś termin przez stronę, możesz umówić wizytę reklamacyjną. Jej umówienie jest bardzo proste i nie wymaga żadnych skomplikowanych procedur. Wejdź pod adres reklamacji i wpisz numer swojej wizyty, który znajdziesz w SMS z fakturą. Następnie będzie można wybrać dogodny termin wizyty. Pamiętaj, aby w opisie dokładnie opisać okoliczności problemu i datę pierwszej wizyty. Pamiętaj, że nie wszystkie wizyty są wizytami reklamacyjnymi. Gwarancja dotyczy tylko tego samego miejsca, o takim samym zakresie koniecznych prac i kosztów. Jeśli po naszym montażu baterii jest wyciek z tego miejsca – jest to wizyta reklamacyjna. Jeśli natomiast 2 miesiące temu usunęliśmy awarię w instalacji elektrycznej, a obecnie ponownie występują z nią problemy – problem może dotyczyć innego miejsca i wtedy nie jest objęty gwarancją.
Jak pobrać fakturę?
Link do faktury znajdziesz w SMS, który powinieneś otrzymać od razu w momencie zakończenia wizyty. W przypadku podania adresu e-mail, również w wiadomości e-mail od nas. Firmom udostępniamy panel zbiorczo gromadzący faktury, zdjęcia i protokoły z wizyt.
Jak zmienić dane na fakturze?
Napisz do nas pod adres kontakt@usterka.pl, podaj numer faktury, adres i datę wizyty oraz wskaż, jakie dane powinny zostać skorygowane. W przypadku faktur wystawionych na osoby fizyczne nie ma możliwości zmiany na firmę (z uwagi na przepisy prawa). Jeśli korekta dotyczy innych danych, napisz do nas, a wystawimy odpowiednią korektę lub adnotację. Pamiętaj również, że dla firm i osób fizycznych cenniki są różne.
Chcę zaprosić konkretną osobę
Jeśli rezerwowano termin przez usterka.pl, masz taką możliwość pod adresem umów ponownie – po podaniu numeru zlecenia (z wiadomości SMS z fakturą) będzie możliwość wyboru terminu spotkania z tym samym fachowcem. Jeśli nie ma żadnego dostępnego terminu, możesz skontaktować się z nami pod adresem kontakt@usterka.pl, a spróbujemy pomóc znaleźć dogodny termin wizyty. Jeśli rezerwowano termin telefonicznie, ponowna wizyta możliwa jest tylko po bezpośrednim kontakcie z fachowcem.
Jak ocenić fachowca?
Po wizycie nasz system wyśle Tobie prośbę o ocenę fachowca. Wystarczy odpisać na wiadomość podając cyfrę od 1 do 6, gdzie 6 to najlepsza możliwa fachowca. Nasi pracownicy oraz obsługa na bieżąco weryfikują oceny od klientów, podejmując odpowiednie działania. Możemy się pochwalić faktem, że średnio 95 klientów na każde 100 wizyt ocenia naszych fachowców na 6.
Jak do Was zadzwonić?
Kontakt telefoniczny dostępny jest po umówieniu wizyty na stronie. Numer znajdziesz również w SMS po zakończeniu wizyty. Możesz też skontaktować się z nami pod adresem kontakt@usterka.pl.
Czy będzie druga płatna wizyta?
Czasami tak. Głównie przy serwisie AGD. Garść przykładów wymieniliśmy tutaj. Dlaczego druga wizyta jest płatna? Już tłumaczymy. Każdy z naszych serwisantów AGD ma przy sobie 50-100 popularnych części (takich, które wystąpiły przynajmniej dwa razy w ciągu ostatnich kilkuset wizyt). Jeśli dana część nie jest dostępna u pracownika, rozpoczyna się proces organizacji materiału. Fachowiec musi złożyć zamówienie unikalnej części w systemie,koordynator musi zgłosić zapotrzebowanie do dystrybucji, dystrybucja zamawia towar u producenta lub na magazynie centralnym, paczka jest wysyłana do najbliższego punktu odbioru, fachowiec przed wizytą odbiera paczkę dla klienta, fachowiec jedzie na wizytę do klienta i wymienia wadliwą część. Często póki część nie zostanie wymieniona, nie wiemy o innych usterkach. Jeśli po wymianie części pojawia się inny problem, firma ponosi koszt błędnej diagnozy i zamawia kolejne części. Ponadto po skutecznej naprawie udzielamy 3-miesięcznej gwarancji na usługę (jeśli termin rezerwowano przez stronę). To wszystko sprawia, że druga wizyta w praktyce jest dla nas dużo większym wyzwaniem niż pojedyncza wizyta i gdy tylko możemy, staramy się usunąć usterkę przy jednym spotkaniu. Jeśli jednak druga wizyta jest konieczna, jest ona płatna zgodnie z naszym cennikiem (w przypadku terminów rezerwowanych przez stronę). Organizacja materiału i wszystkie czynności z tym związane są w cenie drugiej wizyty (poza materiałem).