Producenci sprzętu AGD od lat oferują produkty najwyższej jakości. Zdarza się jednak, że również wysokiej jakości sprzęt nie może uniknąć wszelkiego rodzaju awarii. Sprzęt gospodarstwa domowego zakupiony prywatnie podlega prawu do serwisu gwarancyjnego do 2 lat (24 miesiące) od chwili jego zakupu. Prawo do serwisu dotyczy zarówno lodówki, jak i pralki, czy zmywarki. Poniżej zamieściliśmy listę serwisów gwarancyjnych najpopularniejszych producentów sprzętu AGD w Polsce.

Natychmiastowe zgłoszenie awarii sprzętu objętego gwarancją producencką jest kluczowe w procesie naprawy urządzenia. Decydując się na oddanie sprzętu na gwarancję należy pamiętać o zapoznaniu się z wszelkimi informacjami znajdującymi się na karcie gwarancyjnej oraz skontaktowaniu się z infolinią producenta. Producent sprzętu objętego gwarancją posiada obowiązek przyjęcia zgłoszenia i zapewnienia każdemu konsumentowi odpowiedniego serwisu w ramach gwarancji.

Jeśli Twój sprzęt AGD (m.in.: lodówka, pralka, zmywarka i piekarnik) uległ awarii, a od chwili zakupu nie upłynęło więcej niż 24 miesiące, masz pełne prawdo do naprawy gwarancyjnej swojego wyposażenia gospodarstwa domowego. Zapoznaj się z poniższą listą serwisów gwarancyjnych producenta.

Znani producenci ekspresów do kawy oferują produkty najwyższej jakości, ale nawet najlepszym z nich zdarza się zepsuć. Uszkodzenie i awarie ekspresów do kawy popularnych producentów takich jak Jura, Melitta, Nivona czy Philips to nic nadzwyczajnego. Pamiętaj, aby w takim wypadku powołać się na prawo gwarancyjne, które zapewnia dostęp do serwisu gwarancyjnego do 2 lat od zakupu urządzenia.

Zgłoś awarię swojego ekspresu do kawy producentowi, zaznajamiając się wcześniej z karta gwarancyjną ekspresu oraz kontaktując się z infolinia producenta. Producent ekspresu objętego gwarancją ma obowiązek przyjęcia zgłoszenia i zapewniania klientowi odpowiedniego serwisu.
Jeśli Twój ekspres do kawy uległ awarii, a nie minęły 24 miesiące od momentu zakupu, zapoznaj się z zaprezentowaną poniżej listą serwisów producentów ekspresów do kawy i skontaktuj się z odpowiednim serwisem.

Popularni producenci pieców gazowych w swojej ofercie prezentują produkty wysokiej jakości, ale nawet najlepszym urządzeniom zdarza się ulec usterce. Uszkodzenie i awarie pieców gazowych popularnych producentów takich jak Termet, Viessmann, Vaillant czy Junkers to nic dziwnego. Pamiętaj, aby w takim wypadku powołać się na prawo gwarancyjne, które zapewnia dostęp do serwisu gwarancyjnego do 2 lat od zakupu urządzenia.
Zgłoś awarię swojego pieca gazowego producentowi, zaznajamiając się wcześniej z karta gwarancyjną pieca oraz kontaktując się z infolinia producenta. Producent urządzenia objętego gwarancją ma obowiązek przyjęcia zgłoszenia i zapewniania klientowi odpowiedniego serwisu.
Jeśli Twój piec gazowy uległ awarii, a nie minęły 24 miesiące od momentu zakupu, zapoznaj się z zaprezentowaną poniżej listą serwisów producentów pieców.

Globalni i krajowi liderzy w produkcji i dystrybucji bram wjazdowych i garażowych oferują produkty, które z zasady są wyjątkowej jakości i trwałości. Zdarza się jednak, że nawet solidne bramy ulegają uszkodzeniom. Czy wiesz, że firmy produkujące bramy, m.n.: Wiśniowski, Novoferm, Hormann czy CAME również podlegają prawu gwarancyjnemu? Jeśli od momentu zakupu bramy nie minęły 24 miesiące, masz prawo do zgłoszenia uszkodzenia do serwisu gwarancyjnego.
Każdy producent bram ma obowiązek przyjąć Twoje zgłoszenie i zapewnić Ci odpowiedni serwis w ramach gwarancji. Jeśli chcesz zdecydować się na oddanie zakupu na gwarancję, zapoznaj się kartą gwarancyjną bramy i skontaktuj się z infolinią producenta. Poniżej zamieściliśmy listę serwisów gwarancyjnych popularnych producentów bram wjazdowych i garażowych.

Pamiętaj - jesteśmy zewnętrznym serwisem nie powiązanym z producentem.