Sprawdzony Serwis bram z Zielonej Góry
Zacięcie się bramy wjazdowej to powszechnie występująca awaria. Nie znaczy to jednak, że nie należy nic z nią robić. Wręcz przeciwnie – kiedy zatnie Ci się brama wjazdowa, powinieneś jak najszybciej zadzwonić do serwisu bram Zielona Góra. Jego pracownicy szybko przyjadą na miejsce i sprawnie zajmą się usuwaniem awarii. Nawet jeśli potrzebny będzie profesjonalny sprzęt, możesz na nich liczyć – mają wszystko, czego trzeba, by naprawić każdą bramę, a do tego lata doświadczenia, pozwalające na efektywną pracę.
Szukasz naprawy bramy garażowej w Zielona Góra? Chcesz, by praca została wykonana szybko i sprawnie, jednak zależy Ci również na jakości? Najlepiej znaleźć jakiegoś doświadczonego fachowca z okolicy – przyjedzie natychmiast i wyceni naprawę, a potem niezwłocznie weźmie się do pracy. Właśnie tak działamy w serwisie bram garażowych i wjazdowych w Zielonej Górze, dobro klienta jest dla nas na pierwszym miejscu. Nie zwlekaj i umów swoją pierwszą wizytę już na dzisiaj!
Barcikowice
Nowe Miasto
Barcikowiczki
Chynów
Drzonków
Jany
Jarogniewice
Jeleniów
Jędrzychów
Racula
Stary Kisielin
Sucha
Zawada
Kiełpin
Krępa
Łężyca
Ługowo
Marzęcin
Nowy Kisielin
Ochla
Przydróże
Przylep
Raculka
Stoże
Zatonie
os. Śląskie
Oczywiście, zapewniamy profesjonalną usługę. Nasi fachowcy posiadają odpowiednie uprawnienia.
Cykliczne kontrole wydłużają żywotność bram i pozwalają uniknąć kosztownego serwisu. Powinno się je przeprowadzać przynajmniej raz w roku.
Wizytę można umówić wypełniając formularz online lub telefonicznie.
Tradycyjnie gotówką lub kartą, ponieważ większość naszych fachowców ma przy sobie terminal. O możliwościach płatności u danego fachowca zostaniesz poinformowany po zarezerwowaniu usługi.
Serwis bram jest objęty gwarancją. Szczegółowe informacje na temat gwarancji znajdziesz w naszym regulaminie.
Serwis bram posiada cennik zależny od specjalizacji, miasta, charakteru problemu i koniecznych części. Wybierz termin wizyty lub zamów kontakt z fachowcem za pomocą formularza rezerwacji.
Nazwa usługi | Cena od |
---|
Serwis bram i furtek | 349 zł / do 90 minut |
Koszt wizyty serwisanta to zawsze 349 zł dla każdej usługi trwającej do 90 minut (jeśli naprawa nie jest możliwa przy pierwszej wizycie, koszt diagnozy do 219zł). Nie wykonujemy nowych montaży, tylko serwis (z wyłączeniem spawania).
Dojazd: Do cen mogą zostać doliczone dopłaty za dojazd do wybranych adresów. Jeśli dla Twojego adresu obowiązuje dopłata za dojazd, poinformujemy Cię o tym w momencie zamawiania usługi.
Podczas wizyty ustalono, że przyczyną awarii okapu było zwarcie i uszkodzenie modułu mocy, wynikające z nieprawidłowego podłączenia urządzenia do sieci elektrycznej. Okap był połączony z obwodem zawierającym zasilacz LED, co doprowadziło do awarii.
Stwierdzono zalanie czujnika Aqua-Stop, zablokowane śmigło oraz filtr. Zaleca się wymianę górnego śmigła oraz elementów plastikowych kosza.
Zdiagnozowano problem związany z kodem błędu E-15 w zmywarce, który uniemożliwiał jej wyłączenie i powodował ciągłą pracę pompy bez pobierania wody. Przyczyną okazało się zalanie dolnej części urządzenia spowodowane niedrożnością syfonu. Po dokładnym oczyszczeniu syfonu problem został rozwiązany i nie stwierdzono dalszych wycieków.
Montaż nowego domofonu został wykonany zgodnie z zaleceniami.
Przeprowadzono demontaż karnisza, a następnie zamontował go ponownie, używając kołków odpowiednich do muru ceglanego i o właściwej długości.
Podczas wizyty stwierdzono podejrzenie uszkodzenia przewodu w drzwiach lodówki Samsung, co powodowało nieustanne pikanie czujnika zamknięcia. Na chwilę obecną alarm nie występuje.
Zdiagnozowano problem z zatrzymaniem się zmywarki Bosch wyświetlającym błąd E15 i automatycznym wypompowywaniem wody. Po obniżeniu poziomu wody, urządzenie zostało ponownie uruchomione bez wykazywania błędu. Stwierdzono obecność niewielkiej ilości wody na dnie zmywarki, którą usunięto. Testy nie wykazały dalszych wycieków, a przyczyną awarii okazał się kawałek plastiku blokujący pompę odpływową. Zauważono również nieregularności w funkcjonowaniu zaworu płaszcza wodnego, które jednak nie powtórzyły się przy kolejnych próbach.
Po dokładnym sprawdzeniu, stwierdzono zablokowaną pompę odpływową. Po jej oczyszczeniu zmywarka ponownie prawidłowo odpompowuje wodę.
Uszkodzenie piekarnika marki Beko wynikało z nieprawidłowego podłączenia do sieci elektrycznej. Kabel neutralny oraz fazowy zostały błędnie zamienione, co spowodowało zasilanie urządzenia napięciem międzyfazowym o wartości 422V. Taka sytuacja doprowadziła do stopniowej destrukcji piekarnika.
W ramach zlecenia wykonano demontaż starej zmywarki oraz instalację nowego urządzenia pod zabudowę zakupionego w IKEA. Dodatkowo, dokonano wymiany węża w pralce, po czym sprawdzono szczelność instalacji. Wszystkie prace zostały przeprowadzone bez wystąpienia wycieków.