Usterka.pl znana jest na polskim rynku usług internetowych z tego, że jako pierwsza dała możliwość zamawiania fachowców przez internet. Wyróżnikiem platformy jest fakt, że zamówienia są w 75% realizowane tego samego dnia u klientów w całej Polsce. Obejmują zasięgiem kilkadziesiąt miast i wszystkie województwa. Usługa elektryka, hydraulika czy serwisu AGD są na wyciągnięcie ręki. Wszystkie informacje są dostępne w klarownym cenniku online i co najważniejsze – za pomocą kilku kliknięć. Bez żadnych zbędnych rozmów czy ustaleń. Informatyk na godziny to nowa usługa usterka.pl, która jest dostępna online. Potrzeba jej wprowadzenia wiąże się z obecną sytuacją epidemiologiczną. Jak dokładnie będzie wyglądać serwis komputerowy, proponowany przez platformę? Zachęcamy do zapoznania się z artykułem.

Zmiana trybu pracy z biurowej na „home office” nastąpiły w czasie, kiedy 80,4% Polaków ma dostęp do internetu, z czego aż 93,7% przedsiębiorstw. W przypadku 93,2% jest to internet szerokopasmowy. Użytkownikami sieci są zarówno dzieci i nastolatkowie, którzy kontynuują naukę zdalną we wsparciu ze swoimi nauczycielami, pracownicy etatowi, freelancerzy, jak również seniorzy.

„Zmiany na świecie i dynamiczne przekształcenie codziennej pracy większości branż na model zdalny, spowodowane COVID-19, pokazały nam rosnącą potrzebę klientów w zakresie wsparcia informatycznego. Dziś problemy z komputerem to już nie tylko trudności w realizacji nadprogramowych zadań, które przynieśliśmy z pracy do domu. Masowy home office sprawił, że sprawny komputer dla wielu stał się ważniejszy niż poziom baterii w telefonie, a to już odwrócenie trendu.” – mówi Mateusz Idziński, CEO usterka.pl.

Serwis informatyczny w trzech modelach

Teraz jak nigdy wcześniej szybkie i skuteczne wsparcie techniczne jest na wagę złota. Poczynając od podłączenia długo nieużywanej drukarni do sieci, poprzez ustawienie zabezpieczeń w komputerze czy naprawa dotychczasowego sprzętu. Dlatego platforma usterka.pl postanowiła wejść w zupełnie nowy obszar usług, oferując pomoc informatyka w trzech modelach:

  • zdalnym (informatyk łączy się z komputerem klienta i wykonuje niezbędne czynności w systemie),
  • bezpośrednim (serwis komputerowy, w którym specjalista przyjeżdża do klienta i usuwa usterkę na miejscu lub w bezpiecznym wariancie door-to-door)
  • telefonicznym (gdy klient potrzebuje wsparcia wykraczającego poza system komputera i czynności może wykonać z pomocą specjalisty). W ten sposób możemy świadczyć niektóre usługi informatyczne, takie jak wymiana tonera w drukarce czy konfiguracja routera.
Serwis informatyczny – rozwiązanie dla firm i klientów indywidualnych

Duży zakres oferowanego wsparcia sprawia, że klientami mogą być zarówno konsumenci indywidualni, małe i średnie przedsiębiorstwa, jak i duże korporacje potrzebujące wsparcia 24/7. Usługa wesprze pracodawców, którzy muszą przeorganizować pracę swoich pracowników właśnie na tryb zdalny. Założyciel usterka.pl zapewnia, że usługa będzie dostępna na terenie całej Polski. Pomoc będzie odbywać się w języku polskim i angielskim w zakresie systemów Windows, MacOS i systemach uniksowych. Usługa informatyczna będzie obejmowała problemy z oprogramowaniem, ale również w zakresie napraw elektronicznych i wymiany części. Ponadto wsparcia udzielają specjaliści z ponad 10-letnim doświadczeniem.

Serwis komputerowy usterka.pl – jak to działa?

Już teraz usługa informatyczna dostępna jest dla wybranych firm, a z końcem maja trafi do wszystkich użytkowników na terenie kraju. Aby zamówić pomoc, wystarczy wypełnić formularz, wybrać preferowaną formę wsparcia i dogodny termin. Pomoc będzie realizowana o wyznaczonej godzinie i bez dodatkowych ustaleń – nawet za 30 minut. Płatność będzie odbywać się online wg stałego cennika dostępnego na usterka.pl. Dla firm dostępny jest dedykowany system do kompleksowego wsparcia informatycznego. Dostępna jest specjalna oferta, dzięki której przejście na zewnętrzną obsługę informatyczną będzie nie tylko łatwe, ale i korzystne.